loading...
فان استوری |داستان عاشقانه
مسعود بازدید : 134 1391/01/12 نظرات (0)
اگر
به یادت نمی‌آیم،
دلیل ِ فراموشی تو نیست؛
من،
ترس از ارتفاع دارم

- - - - - - - - - - - -

آمدن را
از باد و باران بیاموز
رفتن را
از دل ِ من.

- - - - - - - - - - - -

رو به تو سجده می کنم دری به کعبه باز نیست

بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست

به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست

- - - - - - - - - - - -

آدم به جرم خوردن گندم

با حوا

شد رانده از بهشت

اما چه غم

حوا خودش بهشت است

- - - - - - - - - - - -

با نگاهی

هرس کن

علف های هرز دل تنگی م را

- - - - - - - - - - - -

چقدر در تاریکی
مشق ِ رفتن کنم؟

بیا و تکلیف مرا
روشن کن!

- - - - - - - - - - - -

زغال اسفندتم رفیق ! میسوزم تا چشم نخوری !

- - - - - - - - - - - -

نمی گذاشتم  به آسانی دلم را ببری

اگر می دانستم  بعد از تو زندگی کردن چقدر دل می خواهد !!؟

- - - - - - - - - - - -

تابستان که میشود دلم شور میزند

……

نکند طعم گیلاس های بازار مرا از خاطرت ببرد!

- - - - - - - - - - - -

دختری را می شناسم که هر شب  برای ستاره ها شعر می خواند و آنها به او زبان آسمانی می آموختند.

روزی پرسیدم: دیشب چه واژه ای آموختی؟

شرمنده نگاهم کرد و چشمک زد.

- - - - - - - - - - - -

سردم است…

و دیگر “دوستت دارم” تو هم گرمم نمی کند…

- - - - - - - - - - - -

نه چتر با خود داشتی
نه روزنامه
نه چمدان
عاشقت شدم!
از کجا باید می‌فهمیدم مسافری؟

- - - - - - - - - - - -

دوستت داشتم
چنان که کودکان ِ دبستانی
زنگ ورزش را

- - - - - - - - - - - -

اگه ۱ روز ۱ شاپرک / تو خونتون کشید سرک

یه خرده یاد من بیفت / نگو ولش کن به درک !

- - - - - - - - - - - -

اگه امشب خیس شدی نترس، جیش نکردی!

من برات یه دریا بوس فرستادم !!!

- - - - - - - - - - - -

زود باش از  قلبت یک کپی بگیر، چون می خوام اصلشو بدزدم !

- - - - - - - - - - - -

رو خراب ترین خرابه ی تخت جمشید می نویسم:

“خرابتم رفیق!”

- - - - - - - - - - - -

با تو همیشه ، بی تو نمی شه !

- - - - - - - - - - - -

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند . . .

- - - - - - - - - - - -

نرم افزار عشقت توی قلبم نصب شده.

می خواهم “آپ دیتش” کنم. لطفاْ گوشیتو بذاز رو قلبت !

- - - - - - - - - - - -

یه سکه رو بنداز بالا

اگر شیر اومد، دوستت دارم

اگر خط اومد، شک نکن دوستت دارم !

- - - - - - - - - - - -

دانى که چه ها چه ها چه ها می خواهم؟ / وصل تو من بى سر و پا می خواهم

فریاد و فغان و ناله ام دانى چیست؟ / یعنى که تو را تو را تو را می خواهم . . .

- - - - - - - - - - - -

گر تو یارم نشوی آخر خرداد من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیاد من است

تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر این دل فرهاد من است . . .

- - - - - - - - - - - -

سه شرط آدم رو عزیز میکنه :

۱٫

۲٫

۳٫

دنبال چی میگردی ؟

تو بدون شرط عزیزی !

- - - - - - - - - - - -

من از آن می ترسم که دوست داشتن را مثل مسواک زدن بچه به من و تو تذکر بدهند . . .

- - - - - - - - - - - -

با اشکی که از دوریت بر چهره دارم / تو را تا صبح محشر دوست دارم . . .

- - - - - - - - - - - -

یه آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو / این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو . . .

- - - - - - - - - - - -

می نویسم این پیامک را به دوست

ای پیامک صورت او را ببوس . . .

- - - - - - - - - - - -

شنیدم بوسه پلی است میان قهر و آشتی

طالب شدم هی قهر کنیم هی آشتی!

- - - - - - - - - - - -

می خوام برم ونیز

پیدا کنم یه میز

خیلی تر و تمیز

با یه چاقوی تیز

روش بنویسم یه ریز

دوستت دارم عزیز!

- - - - - - - - - - - -

یه گل برات فرستادم اگه نرسید ببین تو چقدر گلی که روش نشده بیاد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 206
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 8,731
  • بازدید کلی : 144,744
  • کدهای اختصاصی
    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب های وبلاگ