loading...
فان استوری |داستان عاشقانه
مسعود بازدید : 132 1391/02/10 نظرات (0)
تو گرانمایه ترین تصویری . من اگر قاب تو باشد کافیست….

……………………………………..

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکه دمى اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

……………………………………..








در انتهای نگاهت کلبه میسازم تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.

……………………………………..

یاد سهراب بخیر

آنکه تا لحظه خاموشى گفت : تو مرا یاد کنى یا نکنى ، من به یادت هستم.

……………………………………..

دربت خانه ی خیالم از تو بتی ساختم که هیچ ابراهیمی راضی به شکستن آن نیست

……………………………………..

با خیال تو بسر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه شب!

……………………………………..

گر عشق گناه است و محبت کفر است ، کافر شده یک نفس گنه خواهم کرد

……………………………………..

امروزقلبم درد گرفته بود……فکرکنم یک خورده تپل شدی جات تنگ شده!!!!

……………………………………..

آرامش آن است که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست. لحظه هایت آرام…..

……………………………………..

اتل متل موش موشی عزیز دلم پس کوشی دلم شده قلمبه نکنه تویی که توشی!

———————————

دستاتو بذار روی قلبت! گذاشتی؟  آرزومه همیشه بتپه حتی اگه برای من نباشه …؟

———————————

چه بگویم که اشکم همه فریاد دلم است چه بگویم که بی تو تنها ترین تنهایم چه بگویم…؟؟؟چه بگویم…؟؟؟ای همه ی هستی وجودم….؟؟؟!!!

———————————

وصیت کردم قبل مرگم قلبم را اهدا کنند ولی میگن امضای صاحبش لازمه اجازه میدی؟

———————————

هیسسسسسسسسسسس!  صداشو در نیار اومدم آروم ببوسمتو برم.

———————————

آهای ناز نمک دار منم عاشق تب دار ببین دل تو دلم نیست واسه لحضه دیدار

———————————

اگر تمام وجودم از عشقت بسوزد باز هم باخاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم…

———————————

اتل متل دلتنگى عجب حس قشنگى دلم کرده هوایت جونو دلم فدایت….

———————————

زندگى زنده موندن و نفس کشیدن نیست زندگى قانون باورهاست پس باورکن بیادتم.

———————————

خوشمزه ای مثل هلو

چطوری بگم: i love you ؟

دوستت دارم کیلو کیلو

———————————

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 206
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 8,831
  • بازدید کلی : 144,844
  • کدهای اختصاصی
    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب های وبلاگ